Het idee is natuurlijk heel erg eenvoudig. Ik ben je assistente. Je vraagt me iets en ik zorg dat je krijgt wat je wil hebben. Kwaliteit. In feite ben ik de assistente van je dromen: ik neem geen kostbare werkplek in beslag, ben goed bereikbaar, duidelijk in de afspraken die ik met je maak en – ook niet onbelangrijk – gewoon erg goed en ervaren in de dingen die ik je aanbied.
Als freelance secretaresse werk ik meestal op afstand. En dat werkt harstikke goed!. In de nabije omgeving van Waalwijk op locatie werken is voor mij geen probleem. Ik kan me redelijk eenvoudig verplaatsen in het midden van Noord-Brabant en heb ook klanten in Drunen, Tilburg, Den Bosch, Heusden en Kaatsheuvel
Laten we het vooral zo eenvoudig mogelijk houden. Dit is wat je me betaalt voor het werk dat ik je uit handen neem en waarmee ik je zo succesvol mogelijk laat zijn.
50 Euro per uur (exclusief 21% BTW)
Directiesecretaresse | Management Assistente | Verkoop Binnendienst medewerker | planner | betrouwbaar | sociaal | punctueel | dochter en zoon | getrouwd | Waalwijk | vriendschap | gezelligheid. Naomi de Jong-Van de Leur in steekwoorden.
Sinds 2005 ben ik de trotse bezitter van een diploma Directiesecretaresse van Schoevers. Ik heb 17 jaar werkervaring in verschillende ondersteunende functies zoals Directiesecretaresse, Management Assistente en Verkoop Binnendienst. Mijn complete cv zie je hier. Het vertelt je dat ik door mijn arbeidsverleden erg breed inzetbaar ben.
Ik werk op afstand. Daar heb je wederzijds vertrouwen voor nodig. Ik ben meer dan bereid om hard te werken aan een professionele band met jou, zodat je weet dat je zaken in vertrouwde handen zijn. Ik ben goed bereikbaar, zodat het voelt alsof ik vlakbij ben en mijn punctualiteit zorgt dat je krijgt wat je nodig hebt op het moment dat je het nodig hebt.
Iedere samenwerking begint met dat eerste contact. Jij wil weten wat ik voor je kan doen en ik wil je er graag over vertellen. Bel me of mail me.
"*" geeft vereiste velden aan